مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 دی 1398 ساعت 05:352020-01-15اقتصادي

خبر خوب|طلای نارنجی مازندران به قیمت واقعی خود رسید


رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: 180 هزار تن از محصولات مرکبات و کیوی استان به 10 کشور دنیا صادر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، امسال باغداران مازندران برداشت مرکبات را با نگرانی از آفت مگس مدیترانه آغاز کردند ولی خوشبختانه باتوجه به توصیه ها توانستند محصولات را از گزند آفت نجات دهند.

از سویی دیگر با برنامه ریزی خوبی که صورت گرفت، صادرات طلای نارنجی مازندران درحال انجام است و نسبت به سال گذشته با توجه به برنامه ریزی ها از وضعیت خوبی برخوردار است.

    باغداران درحالی روزهای پایانی برداشت مرکبات را سپری کردند که با تلاش های شبانه روزی که داشتند توانستند تکلیف محصول شان را مشخص کنند، برخی محصول شان را روانه بازار کرده، برخی برای ایام پایانی سال درنظر گرفتند و بخشی از محصولات نیز راهی سایر کشورها شد.

اما باتوجه به نگرانی در ارتباط با آفت مگس مدیترانه روزهای سخت باغداران از این پس آغاز می شود و باید مراقب باشد حتی یک محصول هم روی درخت نماند و همچنین اگر میوه ای روی زمین مانده نسبت به دفن آن اقدام کنند تا نگرانی ها در ارتباط با طغیان آفت مگس مدیترانه برای سال آینده از بین رود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در این باره در گفت وگو با فارس، اظهار کرد: درحال حاضر 90 درصد محصولات مرکبات استان مازندران برداش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب|طلای نارنجی مازندران به قیمت واقعی خود رسید

خبر خوب|طلای نارنجی مازندران به قیمت واقعی خود رسید